Welke film heb jij net gezien?

Goulash schreef op :
hehe ben ook wel benieuwd naar die film, maar ik ben gister naar Sanctum geweest.
Denk wel dat je die alleen in 3D moet zien, omdat je bij die film echt het gevoel moet hebben alsof je er middenin zit. Was wel tof, maar niet de film van het jaar ofzo.
Roelliej schreef op :
Haha, de critici zijn niet bepaald laaiend over Sucker Punch. Maar dat is ook niet het publiek voor dergelijke films. Op rottentomatoes heeft de film een score van 20%, op Moviemeter een gemiddelde van 3,59 sterren. Klein verschil.
Why are you wearing that stupid man suit?
Lennart schreef op :
ja verhaal voelt ook behoorlijk geforceerd aan en acteren is niet altijd even sterk maar als dat nazi zombies aangedreven door stoommachines en 4 meter hoge samurais met miniguns betekend dan zie ik dat wel through the fingers..
Dit bericht is gewijzigd door Lennart op di 21 december 2012 om 11:10.
RickT schreef op :
Is er al een plek waar ik in goede kwaliteit een backup kan aanschaffen? (of mag ik dat niet vragen?)
Lennart schreef op :
nee nog niet
Roelliej schreef op :
Sucker Punch. Ik ben nog steeds een beetje flabbergasted. Verhaal en acteerwerk was niet bepaald sterk, maar visueel was het wel geniaal. 6,5/10
Jules schreef op :
Sucker Punch. Ik ben totaal niet flabbergasted. Verhaal en acteerwerk waren beide superkut, visueel was het vet. Vooral die vallende pan aardappels in bullit time. 4/10
mickeyc schreef op :
The Fighter vorige week nog gecheckt, goede film hoor!
Roelliej schreef op :
Quote: JulesSucker Punch. Ik ben totaal niet flabbergasted. Verhaal en acteerwerk waren beide superkut, visueel was het vet. Vooral die vallende pan aardappels in bullit time. 4/10
De films is dan ook alleen maar geschikt voor geeks en aardappelboeren.
Lennart schreef op :
idd.. ik vond de samurai's geniaal. vooral omdat het de eerste switch was.. bij het stuk in de trein had ik het wel gehad

gister trollhunter gekeken en ik vind hem wel vet.. ook koel hoe de trollen eruit zagen.