Flitz Stelling Januari 2010

RickT schreef op :
ow hou op over de Dreumelmutsjes, wat een volk
Roedie schreef op :
Quote: BritskeIn de trein menen dat jij je zitplaats moet afgeven, terwijl zij maar 1 station verder moeten zijn en jij nog een hele tijd moet voor je er bent én terwijl zij de hele dag geen flikker gedaan hebben en jij de hele dag hard gewerkt.
De intercity naar eindhoven en verder is altijd lang genoeg om iedereen een zitplaatsje te geven, als je niet te lui bent om een stukje door te lopen...
michelr schreef op :
stelling veranderen?
Roedie schreef op :
does een voorstel?

Oudere mensen mogen niet naar de Ikea met de trein, en ook niet winkeln en niet naar de bios!
Britske schreef op :
Quote: Roedie[...]
De intercity naar eindhoven en verder is altijd lang genoeg om iedereen een zitplaatsje te geven, als je niet te lui bent om een stukje door te lopen...
Nja, mijn opmerking was nog meer uit de tijd dat ik nog naar school moest :P
Toen reden er nog fijn korte stoptreinen die eigenlijk altijd stampvol zaten.
Judith schreef op :
zal ik wat zeggen over die hutjes dan :P ik heb me er nog nooit aan geërgerd, wist ook niet dat ze weg waren gehaald..
Britske schreef op :
ik ken eigenlijk alleen die aan de americaanseweg en bij het gemeentehuis. Maar op de plaats van de ene ligt nu de rondweg van horst en op de andere plek staat nu het lelijke ding van een gemeentehuis.
michelr schreef op :
Nu ze er al jaren niet meer zijn mist de generatie van nu die dingen niet,...die vinden wel wat anders zoals portieken e.d.
zo zal het ook wel met de skatebaan gaan, nog 5 jaar wachten en dan kraait niemand er meer na. Probleem opgelost.
RickT schreef op :
valt idd weinig over te zeggen want ze zijn al een hele tijd weg, en volgensmij mist niemand ze.
je kunt ook blablabla -edit-
Randy schreef op :
nu heb je een van de grote horster geheimen verklapt